28 Mart 2015 Cumartesi

Toygar Işıklı Kara Para Aşk Dizi Müzikleri 2015 albümü dinle

Severek izlediğiniz '' Kara Para Aşk'' Dizisinde dinlediğiniz şarkıların ve müziklerin yer aldığı '' Toygar Işıklı Kara Para Aşk Dizi Müzikleri 2015 albümü '' dinlemeniz için sitemize ekledik. Kara para aşk dizi müzikleri sizlerle keyifli dinlemeler...

Toygar Işıklı Kara Para Aşk Dizi Müzikleri
01. Toygar Işıklı - Kara Para Aşk Jenerik Müziği
02. Toygar Işıklı - Bırak Sende Kaybolayım
03. Toygar Işıklı - Aşkımız Çıkmaz Sokak
04. Toygar Işıklı - Elif & Ömer
05. Toygar Işıklı - Aşktan Korkuyorum
06. Toygar Işıklı - Hayat Acılardan Geçer
07. Toygar Işıklı - Sona Doğru
08. Toygar Işıklı - İntikam Kokusu
09. Toygar Işıklı - Hikaye Başlıyor
10. Toygar Işıklı - Alışmak Çok Zor
11. Toygar Işıklı - Vazgeçmem ( Elif & Ömer )
12. Toygar Işıklı - Çark ( Tayyar )
13. Toygar Işıklı - Senden Kopamıyorum ( Nilüfer & Metin )
14. Toygar Işıklı - Çember Daralıyor
15. Toygar Işıklı - Geçmişin Laneti
16. Toygar Işıklı - İçim Kanıyor
17. Toygar Işıklı - Palin & Arda
18. Toygar Işıklı - Neden Ben
19. Toygar Işıklı - Sen Bilirsin - Enst.
20. Toygar Işıklı - Bırakma Beni ( Ömer )
21. Toygar Işıklı - Kardeşindim ( Ömer & Hüseyin )
22. Toygar Işıklı - Aşkın Adı Elif
23. Toygar Işıklı - Geçmişinden Kaçamazsın ( İpek )
24. Toygar Işıklı - Hayat Bir Bulmaca
25. Toygar Işıklı - Eskiden ( İpek & Ömer )
26. Toygar Işıklı - Ölümün Nefesi
27. Toygar Işıklı - Plan ( Ali & Tayyar & Hüseyin )
28. Toygar Işıklı - Kaderinden Kaçamazsın
29. Toygar Işıklı - Zamansız
30. Toygar Işıklı - Keşke Çocuk Kalsak
31. Toygar Işıklı - Elmasların Laneti
32. Toygar Işıklı - Küçük Bir Hikayeydi
33. Toygar Işıklı - Sonumu Ben Seçtim
34. Toygar Işıklı - Yanındayım - Jenerik Piyano Vers.
35. Toygar Işıklı - Yeni Bir Başlangıç ( Demet & Mert )
36. Toygar Işıklı - Roma Sokakları